Projekti

Regionalni projekt

Institucionalizacija zavičajne nastave

Cilj projekta je formiranje institucionalnog oblika očuvanja istarskog zavičajnog identiteta, te čuvanje svog regionalnog bogatstva i naše regionalne posebnosti. Učenici će tijekom nastavne godine istraživati mitove i legende u Istri. Terenska nastava će biti tematski povezana. 

Školski projekt

Robot day

Učenici od 3. do 8. razreda OŠ Juršići, dana 16.10.2023. su na jedan dan postali mali programeri. Prije početka rada s robotima učenicima je prikazan video u kojem su se hrvatski programeri (koji rade u hrvatskim i inozemnim tvrtkama – Google, Infobip, Notch, A1) obratili našim učenicima s motivirajućim i inspirativnim porukama u kojima objašnjavaju i prikazuju koliko je njihov posao svestran, kreativan i društveno koristan. Prikazan im je i veliki uspjeh učenika Udruge Pozitron koji su prošli tjedan osvojili zlato na svjetskom natjecanju iz robotike u Singapuru kojima i ovim putem čestitamo!
Nakon toga, na 5 različitih stanica učenici su programirali različite vrste robota, Lego, Modi, micro:Maqueen, mBot robot, mikrokontroler micro:bit te naučili kako mogu pokrenuti hexabot.

Školski projekt

Vrijeme ide (razredni kalendar)

Učenici će izraditi razredni kalendar, imenovati mjesece u godini, odrediti redni broj mjeseca i broj dana u mjesecu, čitati kalendar, ilustrirati mjesece u godini, interpretirati tekstove vezane za nazive mjeseca, pisati šaljive pjesmice o mjesecima, naučiti zavičajni naziv mjeseca u godini, rješavati brojalice i pjesmice. Kalendar možete pogledati na poveznici.

Europski projekt

Can you paint the portrait of me? 

Tijekom školske godine 2023./2024. učenici drugih i trećih razreda (OŠ MARČANA I PO LOBORIKA) sudjelovali su u eTwinning projektu – Can you paint the portrait of me? (Možeš li naslikati moj portret?). eTwinning je inicijativa Europske unije koju financira Erasmus+, program EU-a za potporu obrazovanju, osposobljavanju, mladima i sportu u Europi. U ovom projektu surađivali smo s nekoliko država članica Europske unije: Grčka, Hrvatska, Malta, Kanari, Poljska, Slovačka, Španjolska, Švedska i Turska. Naši učenici su radili u paru s učenicima iz Turske. Pisali su kratke tekstove na engleskom jeziku kojima su opisivali svoj vanjski izgled i slali ih učenicima iz Turske. Učenici iz Turske su također slali svoje pisane opise našim učenicima. Nakon toga je slijedilo crtanje portreta prema pročitanim opisima. Učenici su se iskazali u pisanju na stranom jeziku i razumijevanju pročitanih tekstova na stranom jeziku. U prilogu pogledajte fotografije učenika i njihovih radova. Voditelj projekta je učiteljica engleskog jezika Neda Vošten.

Skip to content